ap-man

min sötis är världens bästa. De senaste dagarna har jag känt mig lite hängig och matt. Då går han och handlar sånt jag behöver för att må bra! =)
  Så nu mår jag mycket bättre! =)

Han ligger och sover så klart men är som sagt hur söt som helst och världens bästa.
Dock hade han glömt att lägga fram modemet som han gör varje kväll, men ingen är perfekt som tur är.

Måste bara berätta att idag när jag satt på tåget var det hur livat som helst. Ingen lugn och ro alls. Men det var inte det som jag ville berätta utan när jag klev av tåget tittade jag in i fönstrena för att se på folket som åkte vidare. (ja jag är knäpp men sånt gör jag) Då såg jag en man som verkligen såg ut som en apa! Jag fick nästan ett fnitteranfall. Han hade ett ihopryck ansikte med skäggstubb och en undeläpp som hängde ut :P
  Nä jag ska inte vara elak, men han såg så kul ut =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0