jobba jobba jobba

Jag har fått mitt arbetsschema för 8 veckor framöver.
Det ser suveränt ut =) jag ska jobba på julafton!!! Hurra! =)
fastän detta har jag redan köpt julklappar. 
har hunnit inhandlat present till syrran, pappa och lillkusinen.
bara mammas som är lite komplicerad och det dumma nätverket inte vill fungera så att det går lättare och snabbare. till mormor och morfar har jag inte så mycket fantasi till. VAD ger man till sina morföräldrar? de brukar bli glada över det mesta men jag vill ändå att det ska betyda något. Förut gick det att bara köpa en chokladask och sen var allt bra. Men det går ju inte längre då de har diabetes. SUCK.
Värst och svårast är ändå att köpa en present till min älskade sambo. Han förtjänar hela världen men jag kan inte ge honom det. så det får jag klura på ett tag till.

Julen är verkligen en dyr tid. Tur att jag får en hyfsad lön i november så att jag får råd men det mesta.
ska inom inte allt för många dagar lägga ut lite filmtips. Visserligen på gamla filmer (från 2006 o framåt) men som jag inte tidigare hade sett.

Kämpa på! 
Heja snön, kom tillbaka snart!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0