140x200

Yes vad härligt, en ny(gammal) säng att sova i. En vän till min kille skulle köpa en ny säng och frågade då om vi ville ha den gamla. Hur härligt som helst. Nu kan vi sova utan att behöva buffa på varandra. 

Tidigare låg vi båda i en 105x200. vilket är mycket litet för oss två. Men men. som min sötis sa när vi provade den nya sängen: det här är inte helt fel. =)

ATT nu sova i en 140 är som världens lyx, men ändå känner jag på kvällarna och nätterna att jag måste krypa upp hos honom och mysa lite extra. Vissa kvällar är man helt enkelt lite mer kärlekskrank än andra. 

Vi måste dock köpa en ny bäddmadrass. Den som vi fick till sängen var en aning trasig. Dragkedjan hade släppt eller vad man ska säga. Så så fort den hade kommit innanför dörren började jag sy på den. Madrassen är inte längre öppen och visar sitt innehåll utan är ny väldigt fult igensydd med svart tråd (madrassen är vit). Efter jag var klrt med att sy fick bäddmadrassen känna på dammsugarens kraft. Den var ganska dammig och hade en del hundhår på sig. men allt är fixat och vi båda sover mycket gott i den.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0