byrån från ikea

Idag var jag å min sötaste sötis på IKEA för att köpa en byrå till oss. Just nu ligger alla våra kläder i resväskor eller på golvet.
jag höll på att få spasmer idag när jag skulle leta fram nya rena underkläder. att gräva i resväskan efter något man behöver kan vara frustrerande. Så när han kom hem bad jag snällt men ändå bestämt att det var dags att åka till IKEA. Vi hade som tur är redan sett ut en som vi ville ha, så det var bara att åka dit å välja färg för att sen åka hem igen.

Så halva kvällen har gått åt för att bygga på byrån. Jag gjorde lådor och han skruvade på annat. Jag har till och med använt en elektrisk skruvdragare!! det var lite läskigt men smidigt för allt gick mycket snabbare då.
Vi är inte klara med allt. Det ska spikas på en rygg till byrån och det kan vi inte göra så här sent på kvällen. Får bli imorgon då. 

Det ska bli så skönt att kunna hämta kläder i en byrålåda som vanligt sen.
Serien som byrån ingår i heter MALM. Vi tog samma färg/material som resten av mina möbler (de som ligger på landet :P). Det är 6 lådor. Nu längtar jag tills jag får lägga ner våra kläder i den så att det blir ordning och reda här i rummet. =) 

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0