vem där?

Skriver för ingen alls i denna värld verkar det som. Men det är lugnt, skönt att bara kunna skriva av sig lite ibland.

Idag var jag på jobbet igen, efter fem dagars uppehåll. Pratade med chefen, som är hur hygglig som helst förresten :) och hon ville ha kvar mig som timmis ända fram till årsskiftet. Vilket är helt underbart!!!

Jag hade även fått post. Både hit till Jakan och till Västerås. Den till Jakan var från min systeryster. Ett tackkort från hennes student. Mycket bra bild och kul att få. =)
Det andra brevet som var skickat till Västerås var från järfälla kommun. De tackade för mitt goda arbete i somras och hoppades att jag hade trivts, vilket jag självklart hade gjort! =) Dessutom hade de skickat med två biocheckar!! Så nu ska jag väl bjuda ut karln min på bio någon dag!!

Sov så gott!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0