Bio i fredags

Hjälp vad veckan har gått fort.
Det känns som om det är torsdag fortfarande.
I fredags var jag och min sötis på bio. Vi åt middag innan och sen njöt av filmen. 
Vi såg breaking Dawn del 1. 



Vi båda har läst böckerna och har sett alla filmerna på bio. 
Det är lite mysig att följa denna serie på detta sätt.
Men vi insåg att när den sista delen kommer ut så behöver vi barnvakt! =)

Annars har det inte hänt så mycket här hemma.
Sötisen var ju förstås på sin kurs, handledarkurs så att han kan få övningsköra.
Äntligen så kan vi börja köra. som jag har längtat =)
Ska lägga ut bilder på senaste inköpet av barnkläder snart tror jag. =) Får se hur jag gör med det :P

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0