pappas val

När man är gravid så får man mycket gratisgrejer. En del saker är bra och andra inte. När jag läste om gravidpaketet så ville jag egentligen bara ha bodyn från kappahl som var gratis. 
Dvs man fick en värdecheck på kappahl som man sen visade upp och fick då välja body själv. Helt gratis!

Så jag skickade efter detta oh sen gav jag det till min sötis. Han skulle få välja helt själv!
det enda jag hjälpt honom med var att visa vilken del av bebisavdelningens kläder som kortet gällde. Jag hjälpte även till med att säga vilken storlek jag trodde var lämplig =)

så. här är pappas val (ursäkta att bilden är grumlig men jag hade lite besvär med kameran)


sötis valde alltså en vit/blå randig body till vår lilla bebis. Jag plockade med ett par byxor också. Fick dem till halva priset. Så nu har bebis iaf lite att klä på sig när han eller hon väljer att titta ut! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0