present

Idag är det den 9 december 2011.
Det är tre år sen jag och min sötis förlovade oss.
Så det är vår hjärtedag <3
Tre år, inte illa pinkat va?!

Tiden har gått fort. Vi har hunnit med mycket. =)
Blir inte mycket firande. Jag ska jobba så vi hinner knappt ses.
Men jag har fixat en liten present till honom



Det blev en snutt papper kver efter lite av presentinslagnigen häromkvällen så hans förlovningspresent fick bli inslaget i julpapper. Inte för att det spelar någon roll men ändå.
I paketet ligger ett par igloves. Ni vet sånna där fingervantar man kan använda även om man vill pilla på sin iphone eller så =)
Han har alltid händerna i fickorna, vägrar använda fingervantar för att då kan han inte svara i telefonen om det ringer utan att ta av sig vantarna. Plus att jag inte får hålla honom i handen när vi promenerar. 
Men nu blir det ändring på detta =) Hurra =)
Hoppas att han gillar dem. Presenten ligger på hans nattduksbord och väntar på honom. Han lär väl märka den när han vaknar på morgonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0