mysdag

det blev lite gjort idag iaf. eller igår om man ska vara noga.
vi åkte till sollentuna och jag hämtade ut mitt pass. Sen åkte vi vidare mot stinsen så vi kunde shoppa lite. 
Vi fick med oss lite hem.
ja hämtade ut min medicin
handlade tjej-grejer på citygross
sötisen köpte tre! par shorts på dressman
jag köpte ett par skor
det var nog allt. vi hade trevligt iaf.

När vi kom hem låg vi och pustade lite i sovrummet, det var så svalt där. men efter en kort stund satte vi oss i vardagsrummet för att glo på film. Och många filmer blev det. 

Så nu kommer en radda inlägg om filmerna. Eller ja, bara bild på vilken film det var. Har inte hur mycket ork som helst. Är helt slut. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0