ensam hemma

japp. är gräsänka åter igen. 
Min kära sötnos är i Västerås för tillfället men ska till strängnäs och jobba på en simtävling.
Han tycker nog att det är kul, annars hade han inte gjort det tror jag.

Så vad ska jag göra när jag är hemma ensam?
kanske diska lite för nu är det ett berg av disk 



sen vet jag att jag kommer att sova gott och sprida ut mig ordentligt i sängen. =)
min sötis har en tendens till att sova mitt i sängen så att jag inte får plats ordentligt. Men om jag lägger mig på honom och kramas så¨blir det för varmt och då flyttar han på sig. Man måste ha lite knep annars får jag sova i soffan och det vill jag inte :P 

Jobba ska jag göra. Hela helgen så vitt jag vet. härligt härlig.
Imorgon ska jag ta sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0