Kalmar

Jag har planerat (i mitt stilla sinne) att jag ska åka till min syster i Kalmar.
Så jag har sökt ledigt på jobbet, vilket jag fick. Men frågan är hur jag ska ta mig dit.
Det finns 3 alternativ. Eller ja egentligen 4 men jag hatar bussen.

  • Tåg
  • Flyga
  • Bil
Det sista alternativet är mer lockande för mig. Det är billigaste oxå.
Att åka tåg kostar ca 1300.
Att flyga kostar ca 1400
Att hyra en bil kostar ca 700
Så det billigaste alternativet är bilen. Det är ju bra för jag gillar att köra. Men då ska man hitta parkering. Fast å andra sidan så kan man röra sig på ett annat sätt där nere. Se andra saker.

Har inte bestämt mig än för hur jag gör. Ska rådfråga med min kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0