skrattar i kalmar

oj vad länge sen jag uppdaterade.
Har varit mycket på gång. eller inte.



I helgen som var åkte jag, sötisen, mamma och pappa ner till Kalmar för att träffa min syster.
Vi bodde på hotell och njöt av solsken.
På lördagen gick vi på sightseing i Kalmar. Tittade på slottet och staden. Mycket fint! jag var något övertrött så jag skrattade åt exakt allt. Pappa puttade till mig när vi gick på kanten av slottet och jag skrattade massor. sen tappade jag balansen lite och ramlade. Men gjorde inget annat än att skratta åt det. (hade ont i ett par dagar efteråt på grund av att jag sträckte en muskel när jag ramlade) hahahaha

på söndagen när vi åkte hem gjorde vi ett stop i Kosta. Hela området där nere kallas glasriket. Så vi var på ett ställe där det fanns glasblåsning som vi tittade lite på och sen shoppade lite. trevligt.



nästa helg blir det en tripp till västerås.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0