tillbaka...

nu var det väääääääääääldigt länge sen som jag skrev något här. Har inte haft någon lust eller ork eller så.
Tittar fortfarende på mycket film, men har bara inte lagt upp något. Det kommer sen.
Det har varit mycket nu på sista tiden. Allt från jobb till fritidssysslor. Allt har bara rullat på i full gång.

Jag kan ta förra veckan bara så hänger ni med lite.
Måndag och tisdag var vanliga arbetsdagar. Onsdag och torsdag var jag ledig på. På onsdagen var jag på en lägenhetsvisning i hässelby. Lägenheten var verkligen jättefin och mysig. Så jag tackade ja. Men de har inte hört av sig (det var 10 andra som kollade på lägenheten samtidigt). Man har typ 10% chans att få lägenheten. 
Efter att jag hade varit i hässelby åkte jag till centralen för att möta upp några vänner. Vi skulle springa vårruset! 
Eller springa, vi gick i snabbt tempo och sprang när vi ville. =)



På torsdagen var jag till polishuset i sollentuna för att fixa ett nytt pass. Mitt gamla hade gått ut i februari :/ så nu ser jag verkligen ut som en mupp på passfotot. Min sötis mötte upp mig på polishuset då han ändå skulle hämta ut sitt nya pass.
Fredag + Lördag + Söndag är jobbdagar. Min sötis var inte hemma, han har varit på simtävling i strängnäs.
Så jag har varit ensam fre-sön.  Mitt pass blev klart i lördags och imorgon, eller idag beroende på hur man ser det, så ska jag hämta mitt pass. Helt perfekt, då kan han och jag åka på semester sen =)

Kommande vecka ser ut:
Måndag - Jobba
Tisdag - Ledig, träffa vänner
Onsdag - Jobba
Torsdag - Jobba
Fredag - Jobba
Lördag - Ledig
Söndag - Ledig

Blir nog västerås till helgen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0