En av många babyboxar

för ett tag sedan registrerade jag min på apotekets hemsida för att kunna hämta ut en babybox.
Det vill säga en låda med lite smått och gott som kan behövas till bebisen.

Den från apoteksgruppen såg ut så här:



och den innheöll:



Tre tidningar
En necessär med lite badatrialjer för bebisen
Nappar
Tuggummi (Helt klart till pappan ;) hihi)
omega3 tabletter
En sked

Och en massa reklamblad om ditten och datten.
Typ gå med i denna bokklubb eller prenumerera på den här tidningen.

Men det är kul att dessa boxar finns. Nu känns detta mer och mer som det är på gång.
Jag ser fram emot att få hämta ut fler boxar, har skrivit upp mig på minst två till tror jag.
Det var som att få en tidig julafton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0