lite om Z

Jag plussade i somras (26 juli). Vi hade just kommit hem från en tävling där vi hade arbetat som funktionärer. Jag fattade inte varför jag behövde kissa så mycket och så ofta. När jag kom hem ville jag ta mig ett glas vin, men tänkte att mensen kanske var sen. Så jag testade och det blev ett plus =)
Jag hade gett upp hoppet om en graviditet. Vi hade inte haft skydd på över ett och ett halvt år. Så jag trodde att han sköt blankt och att jag var infertil eller så :P Man tror ju det värsta.

I vecka 10 berättade vi för familjen och våra vänner. Jag hade gjort ett kort till allihopa där det stod Hurra på framsidan och på insidan stod det "Du ska bli moster/mormor/farbror" en till varje nära släkting (7 st)! Jag hade även skrivit dit beräknad förlossning, vilket är 1 April 2012 =)


Nu väntar vi bara på att nästa vecka ska börja så att vi kan få se baby Z.
UL på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0