Babyboken

Åh vad jag har letat efter en bra babybok.
Äntligen har jag hittat en som verkar bra. 

Vi var till stinsen för att kolla efter den i veckan. Men där var den så dyr, hela 150 kr dyrare än på nätet. Så vi åkte hem och jag beställde boken.
Fast det var bra att vi åkte dit ändå för då fick jag en chans att titta i den och se om den var något att ha =)



Man ska fylla i allt från födelsedatum till släktträd och vad som är modernt idag samt priser på saker och ting. Sen ska det klassiska fot och handavtryck dit samt berättelser om hur mamma o pappa träffades med mera.
Ska bli kul att fylla i =)

Vill ni ha liknande beställ då från nätet istället för att köpa i butiken. 
på adlibris.se kostade den 211 kr har jag för mig. Där kan man ju välja gratis frakt också. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0