Långfredag

Idag har jag sooooooooovit.
Min söta man tog sovmorgon i morse. Han fick inte ställa väckarklockan. Så han klev upp vid 9 tiden. Då kröp jag ner i sängen igen. Men bebis var på tok för pigg för att sova och var lite gnällig. Sötisen gjorde allt han kunde för att få henne på bättre humör men det är lite svårt när han inte har tuttar!
Men hon låg hos mig i sängen ett tag och somnade till slut. Sen sov jag till 12 =)

När hon hade ätit lunch eller vad man ska kalla det åkte vi till Ica Maxi i Häggvik. Vi behövde fylla på förrådet. Plus att sötisen behövde få övningsköra lite.
Bebis gillar att åka bil. Hon sover så gott så.

När vi kom hem skuttade vi ut med barnvagn och allt för att fixa lite påskris.
Måste ju pynta lite här hemma. 
Vi firade påsken med att äta en påsklunch. Mumsigt värre.
Min man är en riktig fena på att laga mat nu för tiden. Eftersom att han inte kan amma eller så får han fungera som husmor. =)
Han är världens bästa kock, städare, kramkudde och handhållare. =)

Imorgon är det påskdagen. Då kanske vi ska panta flaskor. Rolig sysselsättning va?! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0