Ursäkta

bloggen kommer ganska långt ner på prioriteringlistan. 
Först bebis, sen mig, sen min man, sen hushåll och sist blogg.

passar på att blogga lite nu medan bebis ammar. 

idag, eller igår ska man väl säga, åkte vi alla tre till Jakan.
Jag behövde shoppa lite.
Har gått utan bh sen förlossningen. det är både skönt och inte skönt.
Det svåra har varit att brösten har läckt mjölk. Utan bh är det svårt att lägga in amninginlägg. Såna som suger upp mjölken. Jag har fäst dem på insidan av det linne jag har haft men det har väl gått sådär.
Nu har jag en bh och allt känns bättre =)

Sen behövde vi köpa en ny filt till bebis. hon har drällt mjölk på den hon har nu. så jag köpte ett kit på hm med filt, mössa, sockar och body. vita med silvergrodor på. passar henne perfekt då hon är som en liten groda själv. =)

Efter att vi var klara i jakan så åkte vi över till IKEA i barkarby. vi behövde köpa fler kräkhanddukar. vi hade 10. nu har vi 30 =) men vi har dem på skötbädden också. de är perfekt för att bli nerkissade och så. Vi köpte även två små duschhanddukar till henne. så nu kan vi bada igen och så får hon sin egna handduk. =)

Passade på att köra tvättmaskinen idag. en last med barnkläder =)

Nä nu ska jag tvätta mitt hjärta lite och se om hon vill sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0