bergochdalbana

från 0 till 100 till 0 på några sekunder. irriterande.
Jag är rätt så taggad att få börja träna just nu. Det ska bli kul och framförallt skönt att få komma igång. Jag behöver det.
MEN nu för första gången inser jag att lillan är ett hinder. någon måste passa henne medan jag tränar. det är inte ens säkert att maken hinner hem i tid för att ta henne. är det då värt att köpa träningskort?
jag vill ju gå på pass och skutta runt med alla hurtbullar men till en början behöver jag enkla pass så att jag orkar. sen när jag fått upp flåset kan jag ta vilka pass som helst känns det som.

baaah
moment 22 känns det som. 


 

Kommentarer
Postat av: Frida - en liten blogg om en liten familj

Det blir ännu svårare sen när ni har förskoletider att passa och M ska äta middag med er och du och K vill få tid ensamma på kvällen sen. Jag har insett att träning utanför hemmet inte är helt möjligt under småbarns åren om man inte har väldigt flexibla jobb, skaffar barnflicka eller är beredd på att inte umgås om kvällar så man kan träna jekligt sent.

Jag har skaffat zumba till mitt Wii och har cykeln. Tycker det är svårt nog att få till tid för det fastän allt finns hemma.

Svar: ja det var lite knepigare än vad jag hade räknat med. Men det ska banne mig gå. Det är ju bara bra om K och M får tid ensamma tillsammans. =)

Jag skulle oxå vilja ha zumba. Det verkar så kul!
Får se hur detta går...
Petra

2012-08-24 @ 11:28:00
URL: http://familjenfinell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns väl farföräldrar med resp som kan vara barnvakt en stund?? Ta promenader går också bra och get träning!!

Svar: ja och ja. men promenader är så himla tråkigt. skönt men tråkigt.
Petra

2012-08-24 @ 16:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0