Full rulle

Gaaah dagen har gått i 180 knyck tror jag. Helt plötsligt var det kväll.

Först började jag dagen med muffinsbaket.
Sen sov jag och lillan en stund till.
Efter det gick vi ut med en väns hund och promenerade i ca en timme. (stor hund = lång promenad).
Sen åt vi lunch, men vad minns jag inte.
Efter lunchen satte vi igång med städning (maken) och bakning (jag). 
Jag gjorde en tårta. 
När tårtan gjordes sov lillan =)

När lillan har vaknat och ätit så åkte vi till Ica Viksjö och handlade det som saknades till middagen.
Vi gjorde tacopaj till middag och vi saknade 25 ynka gram smör till pajdegen. (Det var de 25 gram som användes till muffin insåg jag sen). 
Men vi hann inte äta pajen på en gång.

Svärfar med fru kom på besök. Maken fyller 25 år imorgon och de kom idag för att fira honom (därav bakandet). Så de fikade och drack kaffe och bubblade och myste med lillan. 

När de gick vid 21.30 fick vi äntligen njuta av pajen. 
Så nu är vi mätta och belåtna, lillan sover, alla måsten är klara, det är bara att njuta av kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0