Norrland

Imorgon åker jag, maken och lillan mot norrland. Wiiieee =)
Jag har aldrig kört längre än till stöde (strax utanför sundsvall). Det är visserligen inte jag som kör nu heller men vi åker i en bil iaf. 
Första stoppet blir Sundsvall för att besöka min storebror med sambo och vovve. Sen åker vi vidare till Umeå på fredag. Där ska vi bo på hotell i två nätter.
Så skönt med hotell. Dubbelsäng och hotellfrukost. Yey =)

Vi har lånat mina pärons bil som är större och vi får plats med barnvagnen i bakluckan utan att behöva ta isär den. Vi satte upp en skylt där det står baby on board. =) Så att alla vet och kör extra försiktigt när vi är i närheten. (Sen sitter ju övningskörskylten på bilen).



Hoppas att vi ser en ren eller två =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0