Recept

Jag hittade en del recept i en tidning här om dagen. De är såna där gå ner i vikt recept. Precis det jag behöver. Måste köpa en våg för att se om mina ansträngningar hittills har gett resultat. Fy fan för att behöva väga sig men jaja. Om jag inte väger mig så vet jag inte om det händer något. Okej jag har inte kört på så hårt som jag borde men har iaf börjat. Ingen läsk, inget godis, inga chips, inga bakelser hittills. Har ökat på salladen och minskat maten. Ska bara få arslet ur och börja träna. Var ute och gick idag en mycket kortis. Men bättre det än inget.

Förstå hur svårt det är när maken dricker läsk och äter chips på kvällen och tjatar om att åka och köpa glass. Jag är expert på att mygla och tar mer än gärna varje chans. Men detta är ju en tävling med ett stort pris! Jag måste verkligen kämpa. Maken kommer att förstå snart annars bankar jag in infon i skallen på honom! :P

Nä nu sova :) nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0