Träningsvärk

Trots att jag var duktig stretchade igår så fick jag träningsvärk idag. Men bara i ja, jag vet inte vad det heter. Kanske vristen, på framsidan straxt ovanför foten. Förstår ni? Det är jobbigt när man går men det är inte värre än mitt minimala skavsår jag har fått på högerfoten. Jag kände att det skavde när jag gick igår men jag hoppades att det inte skulle bli något. Men men, man känner ju att man lever iaf.

Idag då.
Först babymassage som ni vet.
Sen hem och köra diskmaskin samt tvättmaskin.
Sen göra middag (fiskgratäng) som vart sådär om jag ska vara ärlig.
Sist så bakade vi dumlekakor. Maken fick skära dumle samt lägga noblesselock för det skulle annars kännas som om jag straffar mig själv eller så. 

Men jag är dundertrött. Vill bara kasta mig i sängen. Fast vi ska lägga in kakorna i kylen innan vi sover och sen hoppas jag att maken somnar innan mig så att jag kan slå in hans present. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0