Vändningen

helt seriöst. Det var som om lillan kände på sig att jag hade skrivit om hennes dåliga humör. För direkt efter jag hade lagt ifrån mig datorn så blev hon på världens bästa humör igen =)
Vi busade så att hon garvade. Hon har verkligen ett härligt bebisskratt.

Hon var så snäll. Men visst hon gnällde till i två sekunder när jag lade ner henne för att plocka undan lite.
Men sen fick hon vara med och tända ljus och det var spännande. Jag tände ljusen så klart hon bara tittade på.
Vi avslutade med att blöta ner hela badrummet genom att bada baljan (när vi gick för att ta av blöjan så vände sig duschmunstycket så att det sprutade vatten i hela badrummet).
Sen var det smörja kroppen, borsta håret och ta på pyamasen samt äta.

Nu sover hon så sött.



Maken är på rövartyg. Hans vänner kom för att kidnappa honom och dra med honom till någon krog. Så han super väl till lite nu =)

Diskmaskinen är urplockad och allt man kan göra denna sena timme är gjord.

Vad tusan ska jag göra nu?
Har inte varit ensam på kvällen på ap-länge. 
Abstinensbesvär nästan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0