<3

Jag kände mig inte alls pigg idag och orkade mig inte ut för att fixa det vi skulle göra idag. Det blev en dag hemma för mig och lillan. Inte ens en promenad till centrum blev det. Så till frukost drack jag vatten. Hatar att dricka vatten till frukost. Då ska man dricka juice eller mjölk eller oboy eller så.

Så när jag var så där trött som jag nämnde tidigare så ansåg jag att jag inte borde köra bil för jag skulle inte kunna koncetrera mig. Tänkte skjuta på det till imorgon. 
Men när maken kom hem så sa han att vi kunde åka iväg dit jag skulle innan vi åkte till ica maxi. Gulleplutt! Så snällt av honom att erbjuda att köra dit. Visst är han väl alltid glad över att få övningsköra men ändå. Gulligt. 
Mitt hjärta!




Igår beställde jag två böcker till lillan som hon ska få i julklapp. Det är lovat att de ska komma fram före jul. Så det hoppas vi på =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0