Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 24.

Wohoo mindre än en vecka kvar på detta nu. Heja mig!


Vad som får mig att gråta. 
Två saker som jag kommer på.

Den första är (lite pinsam) när jag får skäll. Speciellt om jag får skäll helt oväntat. Jag vet inte varför jag börjar gråta men jag gör det. VARJE GÅNG. Ytterst jobbigt. Ännu värre blir det om någon höjer rösten åt mig. 
Det är inte så att jag inte tål kritik för det gör jag. Utan det handlar nog mest om HUR personen säger till mig mer än VAD.
SÅ är det. Är jag känslig då?

Den andra grejen som får mig att gråta är film. HAHA. Jag kan böla mig igenom en hel film ibland. Det är helt okontrollerbart! Jag fattar inte varför jag är så blödig.
I början av makens och mitt förhållande var det extra svårt att visa sånt där. 
Men en dag satt vi och tittade på Ladder 49 och tårarna bara sprutade. Suck. Men han var förstående och sa att filmen var sorglig och att det var okej att gråta. Haha! Tur det. 

(som gravid grät jag till allt på tv. Kunde inte titta på något utan att tårarna sprutade. Jäkla hormoner =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0