Dag 27 – Min favoritplats

Dag 27.

Min favoritplats är inte alls svår att lista ut. 
Det är SÄNGEN!!!

Haha.
Det sägs att man spenderar en tredjedel av sitt liv i sängen så det är inte underligt att jag gillar den så mycket. Just våran säng är lite trasig här och var. Bäddmadrassen har ju jag sytt ihop ena kortänden på eftersom att den var helt öppen. I brist på annan tråd så är det sytt i svart tråd i den vita bäddmadrassen. 
Själva sängen är lite vinglig eller hur man ska säga. Den har 5 ben. Ett i vardera hörn och en i mitten. Den i mitten lossnar ibland och då känns det som om sängen blir lite skev. Maken säger att det bara är inbillning men det känns verkligen som om man vill rulla mot mitten hela tiden då.
Storleken är 140x200. En gammal ikea-säng.
Den är lite för liten för oss, speciellt då lillan ibland sover mellan oss.

Vi vill köpa en ny säng. En helt ny säng som är minst 160x200. Men det kostar. Sen är jag lite nostalgisk och vill inte göra mig av med den sängen som vi gjorde lillan i. HAHA! Snuskigt va :P
Nä så ska jag inte tänka men var bara tvungen att skoja lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0