Ingen bio

Idag är det onsdag = barnvagnsbio på sf i Kista. 
Jag hade planerat att gå och skulle boka biljetter. 
Men så kom jag på att det var den sista av alla föräldragruppsmöten idag på biblioteket.
Tusan!!
Hoppas att de vill visa en intressant film nästa vecka med.

Jag var ensam på biblioteket. Ingen av de andra mammorna behagade att dyka upp. Antingen så berodde det på  vädret eller så ville de väl inte.
Egentligen ville jag inte heller men bibliotekarien hade ju avsatt tid för oss så att vi skulle få vara där och lära oss om barnböcker och skit. Så det hade ju känts elakt att inte gå dit.
Men men jag gick och sen lånade jag en bok och sen gick jag hem. 
Lillan tyckte att det var buskul att få kräla runt på golvet där och flörta lite. Men hon blev lite putt när hon inte fick dra ut alla böckerna på golvet. 

Jaja, får se om det blir någon bio nästa vecka istället då =)
Hoppas på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0