Aktiv men trött

Uffa. jag vill sova. SKulle kunna tänka mig att kasta mig i sängen i ca 30 minuter eller så för att sova lite extra!!!
Fattar inte varför jag känner mig så trött. Jag sov ju ganska så gott.
Vaknade en gång bara för att pinka! Det var när sötisens väckarklocka började ljuda. 
Fast jag har sovit utanför täcket hela natten. Det har varit så vaaaarmt!!!
Stänger man dörren till sovrummet blir det som en bastu där inne tycker jag!

Jag vaknade ca 30 minuter innan larmet skulle börja ringa. Så det var bara att skutta upp och börja med dagens bestyr.
Först frukost som vanligt. Ett glas oboy och en dubbelmacka med räkost. Mums!! =)
Sen satte jag igång tvättmaskinen med lakan och handdukar.

Vid 12 var jag i rotebro. Skulle ut med lilla Dexter! 
Han är rolig, är som en liten kyckling. Just nu är han rädd för det mesta känns det som... Han skällde på en kvist för den var i vägen och var oroväckand lång. Först hoppade han till och sen voff och sen gick vi vidare. Inte mer med det fast det såg väldigt roligt ut!

Jag har nu ätit lunch, våfflor. Rester från igår. Flyttat tvätten till torktumlaren samt hängt en del på tvättstället. Samt satt igång diskmaskinen så att jag kan baka om en liten stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0