Alla Hjärtans Dag

Idag har det varit alla hjärtans dag. Sötisen var på jobbet för första gången sen i torsdags förmiddag. Han har ju varit sjuk. Han har lämnat över alla bakterier till mig! Sicken karl va? Så nu är jag hemma och känner mig krasslig. Det känns ungefär som taggtråd och sandpapper i halsen. Inte så härligt!

Men åter till hjärtedagen!
Jag fick rosor av min sötis. Rosa rosor! 



Han fick röda rosor från mig och bebis!
sen hade jag köpt gott att äta gör honom och mig. Efterrätts gott alltså. Inte mat.
Vi hade redan bestämt måltid och då fick det bli så oavsett vad det är för dag. Så vi åt toast till middag!
Sen åt vi blåbärshjärtan till efterrätt. Det är samma som vaniljhjärtan men med blåbär inuti istället.

Jag köpte honom en liten present. Han förtjänar mer men en liten kul grej skulle han få tyckte jag!



Så jag köpte honom en liiiiiiten flaska Whisky!! Han gillar Glenfiddich och jag har för mig att denna är 14 årig eller så. Inte alls dyr på systemet.

När sötis kom hem fick han leta upp sin present. Sen gjorde vi middag och tittade på film. Vi såg Valentines Day. Helt underbart sötsliskig film. Passade utmärkt på denna sötsliskiga dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0