barnvagn =)

HUrra hurra för oss.
Jag och sötisen har ju varit på jakt efter en barnvagn ett tag nu. 
Vi hade nästan gett upp. Men så mailade jag på en barnvagn som såg fin o fräsh ut. Och den fanns kvar när jag mailade. Så jag ställde den fråga som är a och o för oss just nu och det är om hjulen är avtagbara.
Hon skulle titta. Först sa hon nej. Men efter lite konsultation med sin syster så kom det fram att det visst gick att ta bort hjulen. 
Så vi bestämde att vi skulle ses. 
Min sötis tyckte att vi skulle ta med bilen så vi kunde testa att den verkligen fick plats i vår lilla skuff.
Så jag körde in i sthlm city (jag avskyr att köra där. alla stressar och ingen gör som de ska). 
Vi parkerade och gick för att plinga på hos dem som hade vagnen =)

Paret som hade vagnen var urgulliga! VI pratade lite och gick igenom vagnens funktioner. Sen traskade vi ner till bilen för att testa om det gick att få in den. Jag och tjejen pratade på om graviditeten, både hennes och min, medan sötisen försökte få in barnvagnen i bilen. 
Och se på tusan, den fick plats!!!
Så nu är vi med barnvagn!!!

Helt sjukt egentligen. Allt blir så mycket mer verkligt när barnvagnen nu är inhandlad. Mer verkligt än vad det redan är. 
Nu ska vi "bara" fixa babyskydd till bilen så barnet kan åka bil med oss från BB. =)
En sak i sänder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0