Dagens lunch

Jag var inte hungrig när jag började fixa mig lunch. Men jag tänkte att jag gör så att jag klarar mig. Annars blir jag väl döhungrig inom en timme igen.



Detta blev dagens lunch.
Tre knäckebrödsmackor med keso, hackad purjolök och plommontomater.
En avokado med keso och lite tomat och purjolök.
Detta kryddar jag lite lätt med Aromat-kryddan.
MUMS!

Gick superfort att fixa och faller mig perfekt i smaken.
Detta är inget som sötisen gillar, han gillar varken keso, knäckebröd eller purjolök. Avokado har han lärt sig att tycka om, men det är inte alla dagar i veckan det faller honom i smaken heller. 
Så jag passar på att äta sånt här när han är på jobbet :P
Jag får självklart äta sånt när han är hemma men då är det roligare om vi äter samma mat (i alla fall så gott som samma).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0