Drickbart

Igår kväll blev det en myskväll.
Jag och sötisen åt mat framför TV:n och tittade på lite TV-serier. 
Vi köpte hem pizza från den nyöppnade pizzerian nedanför backen.

När jag var på pizzerian såg jag att de hade lite annorlunda drickor. Inte bara de vanliga cola alternativt pepsi och sånt.
Min favorit läsk är Trocadero. Jag vet inte varför den faller mig i smaken men den gör det ändå.


Men igår när jag var nere hos pizzabagaren så såg jag en burk som var väääääldigt lockande. Jag tänkte att jag måste prova. Man ska prova allt en gång innan man säger att man inte gillar. Eller hur??

Så jag köpte denna:


Ja, jag erkänner, det var mest för att det stod the sipmsons på den. Men en läsk med melonsmak har jag faktiskt inte provat tidigare (vad jag kan minnas).
Färgen var neongul och smaken var väldigt söt. Inget som jag skulle vilja ha som "standard". Men den kan vara god lite då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0