Dumlekakor

Mmmm..
Det luktar så gott i lägenheten nu.
Dumlekakorna gjorde att det verkligen blev en söt doft i lägenheten.

Jag har hunnit köra igång tvättmaskinen igen.
Plus att jag kör diskmaskinen för andra gången idag.



Så här ser kakorna ut nu. Noblesse chokladen har smält och ligger som ett härligt chokladtäcke på kakorna.
Nu står de i kylen, och där ska de stå ett tag. 

Nu ska jag återgå till dagens schema. Tänkte hinna nåla lite innan det är dags att åka iväg.
Ska hämta min vän S på tågstationen i sundbyberg.
Sen ska vi hämta sötisen för att han ska få övningsköra till Uppsala. I Uppsala ska vi hämta min lillasyster för att hon ska komma hit på besök.
Så jag hinner kanske nåla nu idag, men sy det får jag göra imorgon istället. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0