Fullbokad

Februari är verkligen fullspäckad av saker som händer och fötter!
Nästan varje dag är det något inbokat. Det är både skönt och stressande på samma gång.
Här är de närmaste aktiviteterna

Idag 2/2 Sjukgymnast, sen övningsköra.
Imorgon 3/2 Besiktning av bilen, sen åka till västerås på eftermiddag/Kvällen
Lördag 4/2 Simtävling
Söndag 5/2 Simtävling
Måndag 6/2 Inget inbokat än, så jag kan passa på att sticka till simhallen
Tisdag 7/2 träffa mäklaren för överlämningen av lägenheten (få nycklar antar jag)
Onsdag 8/2 Sjukgymnasten igen
Torsdag 9/2 träffa Läkaren
Fredag 10/2 Träffa barnmorskan (och hoppas att alla mina värden är bättre samt ev se min vikt + lyssna på hjärtljud)
Fredag 10/2 till Söndag 12/2 ska vi flytta in i lägenheten. Jag pekar och sötisen lyfter =)

Sen vet jag inte veckan som kommer där på. Vågar knappt titta på den. 
Det tillkommer en massa övningskörning här i planeringen, men det gör vi nästan varje dag så det orkar jag inte skriva varje dag :P

Men, det viktigaste för mig och sötisen är att ta en dag i taget och inte stressa fastän vi har mycket på gång! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0