God Morgon!!

Hej hopp!
Inatt blev det bara 4 toabesök (för den som undrade).
Kan bero på att jag åt vattenmelon innan sängdags. Den innehåller ju så mycket vätska att det är inte underligt att man måste gå på toa!
Näst sista gången jag gick på toa var min sötis fortfarande hemma. 
Han höll på att klä sig inför jobbet.
Jag vaknade då med huvudvärk. Inte alls vad jag ville ha...
Men jag tänkte att det kanske går att sova bort. Och det gjorde det =)
Nyss vaknade jag innan larmet skulle börja låta.
Helt utan huvudvärk och jag känner mig utvilad!

Ibland råkar jag stänga av alarmet i sömnen. Då kan det bli bråttom sen. :P

Hoppas att ni sovit gott och att ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0