håll tummarna

Snälla bilgudar, kan ni göra så att min bil, lilla Lucifer går igenom besiktningen imorgon?! 
Om ni gör det så lovar jag att mata honom med bra bensin och ge honom en välbehövlig tvätt.
Fast tvätten får vänta tills det blir aningens varmare annars kommer vi nog inte in genom dörren som lär frysa fast.

Imorgon, suuuuuupertidigt i mina mått. Lagom tidigt för normala svenssons, dvs kl 09.10 ska jag vara på bilprovningen i Vinsta. 
Har idag kört dit för att ta reda på vart det ens ligger. Så nu borde jag hitta dit =)
Alla håller tummarna för att bilen går igenom!!!!


Min sötis fick köra från Vinsta till Jakobsberg. Vi tog lite småvägar. Först lämnade vi barnvagnen i förrådet, sen åkte vi till hans mamma för att hämta post och annat kolijox. Efter det körde vi till Bauhaus för att titta på arbetsbyxor och köpa flyttlådor (gaaah snart flyttar viiiiiiii). Sen åkte vi till affären för att köpa frukt och kvällsmys (typ en kaka). Sist åkte vi hem. Sötisen körde ja! Det gick bra. Idag har vi kört på miljoner småvägar. Ingen motorväg alls idag. Var ute vid Bolinder Strand o körde lite vilket var bra för då stötte vi på hans första flervägsstop. Men det var bara vi där i korsningen då så det blev som en vanlig stopplikt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0