har börjat

Jag hade ju 20 saker jag ville göra häromdagen. 
En av dem var att skruva ihop skötbordet. Det borde jag klara själv tänkte jag.
Spjälsängen vill jag att vi gör tillsammans men skötbordet spelar ingen roll tycker jag.

Så nu har jag öppnat kartongen till skötbordet. Jag drog fram beskrivningen och kände bara NEJ!!!
Det är ju tusen sidor med beskrivningar på hur man ska göra....
Men jag vet faktiskt inte om jag fixar det själv!?



Skötbordet ska byggas i två delar kan man säga. Först gör man underdelen och sen överdelen.
I beskrivningen rekomenderar de att man är två som bygger!

Sötisen kommer att ge mig arga blicken för att jag har öppnat kartongen utan att göra mer. Så jag borde verkligen skruva ihop någon av delarna! Eller??
Tänk om det blir fel. 
Uff, jag har aldrig haft prestationsångest över att bygga ihop något förut (förutom att sätta ihop datorer med alla kablar och grejer). Men det känns så viktigt på något sätt.

Men jag ska väl prova lite. Har jag börjat så får jag väl ta och bita i det sura äpplet och fortsätta!!
Önska mig lycka till, det kan behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0