Läkarbesök

Idag träffade jag en läkare för att få hjälp med sjukskrivning. 
Ringde till vårdcentralen tiiiiidigt i morse. Sen ringer de upp när de har tid och det är ju smidigt. Oftast behöver man bara vänta några få minuter.
Jag fick träffa en kvinlig läkare, hon var jättetrevlig. Hur mysig som helst.
Hon frågade om hur graviditeten varit hittills och hur jag motionerar.

Sen skrev hon en sjukskrivning från 27 januari till och med nästa vecka.
För nästa vecka ska jag träffa läkaren hos barnmorskan för att få rätt sorts sjukskrivning.

Läkaren sa att egentligen ska läkaren hos barnmorskan skriva sånna här sjukskrivingar eftersom att jag är inskriven på MVC. Men eftersom att jag redan har varit hemmma i två veckor utan intyg så hjälpte hon till!
Tur att hon inte var en sån där surtant som bara sätter sig på tvären.

nu ska bara alla papper in till försäkringskassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0