Ny spegel

Trots att jag inte har gjort något speciellt idag så har bilen fått sig ett lyft!
Jag åkte och hämtade sötisen på jobbet. Han fick övningsköra därifrån som vanligt.
Vi åkte hem till våra vänner F och R. Sötisen och R skulle fixa med spegeln. (den som jag hade köpt på sollentuna bildemontering). 
Innan de fixade med spegeln så åkte vi till rusta och lite andra affärer. =)

När vi kom tillbaka från affärerna så gick jag och F in i lägenheten och sötisen och R gick för att plicka med bilen.



Jag hade tänkt att ta en före och efterbild, men jag glömde bort att ta förebilden. Men innan var det en trasig spegel med massa silvertejp runt om. Nu sitter en hel spegel där på sidan.
Äntligen kan man säga. Spegeln gick sönder 25 juli förra året och vi har inte fixat den förrän nu. Lite lata ja, men det var ju inte vårat fel att spegeln gick sönder.
Jag saknar fortfarande polisrapporten liksom!

Nu är bilen nästan komplett.
Imorgon ska sötisen få övningsköra till barnens hus. Då ska vi köpa bilbarnsstolen så att vi är redo om bebis väljer att komma tidigare eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0