Ska få besök

Jag var till affären för att handla lite ingredienser till en kaka som jag ska baka.
Det blev grädde kvar från igår som fortfarande är ätbar idag. Så då tänkte jag att jag ska baka en kladdkaka att bjuda på!

Sötisens pappa med hustru ska komma på besök och göra husesyn. Så jag tänkte att något gott kan vi väl bjuda på. Pajen som jag bakade häromdagen är slut så nu får jag göra annat. =)

Vi fick en kaffekokare av våra vänner så jag passade på att köpa kaffefilter samt kaffe på affären.



Fördelen med att handla själv är att jag då får välja själv vilket kaffe jag vill ha! =)
Detta kaffe har varit min favorit ett bra tag nu! Jag gillar smaken och lukten. Sen att förpackningen ser bra och trevlig ut är bara ett plus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0