Statistik

Så här sen min statistik ut för tillfället:



Denna bild togs för några dagar sen så procenten har tickat på lite mer.

Jag är nu i vecka 34. Det är alltså 6 veckor kvar till beräknad födesel!! Hihi snart kan man räkna ner veckorna på en hand. I denna vecka ska bebisen lägga sig med huvudet neråt står det i de veckomail jag får från vårdguiden. När jag var hos barnmorskan i onsdags (15/2) så kände hon efter och det verkar som att bebis gjort sitt jobb och vänt på sig med huvudet neråt.
Bebis gillar inte att bli klämd och känd på utanpå magen verkar det som. När vi var på UL så ville inte bebis samarbeta efter att sköterskan hade vänt på bebisen en gång. Och nu när barnmorskan kände på magen för att kolla läget så blev bebis fly förbannad! Hjärtslagen var superhöga för bebisen. Men den lugnade ner sig efter en liten stund. Lilla plutten, gillar väl inte att bli väckt, precis som sin mamma!
Mina värden som var urusla förra gången var lite blandade denna gång. 
Blodsockervärdet var mycket bättre, men lite högt än tyckte hon. Men järnvärdet var exakt detsamma trots att jag tar niferex varje dag!
Så jag får kämpa vidare med järnet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0