Våfflor

Idag blev det våfflor till middag. 
Sötisen blev sugen på det häromdagen och jag med för den delen. 
Så vi åkte till affären (jag sittandes på passargerarsidan återigen) köpte det vi behövde och lite annat. Vi ÅKTE till affären för att jag ville köpa en vaxduk bland annat. Plus att det är alltid bra att sötisen får övningsköra. 
Ska ta ett kort på vaxduken sen när den ska användas. =)


Så här blev det med våfflorna. De är inte hemmagjorda. Vi fuskade och köpte ett paket färdigmix och sen blandade ut med vatten och smält smör. Men jag måste säga att det blev ganska goda våfflor för att vara fuskvåfflor! =)



Jag hade grädde och drottningssylt på mina!
Sötisen blandade lite olika på sina våfflor.
Alla har olika smak och tycke =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0