Babybox

Har idag varit väldigt aktiv på förmiddagen. 
Var först hos BM, mina värden var urusla, precis som jag hade räknat med. Men blodtrycket var perfekt och bebisens hjärtslag lät fint. Nu låg de på 137 slag per minut. =)

Sen var jag på jobbet för ett medarbetarsamtal med chefen. Det gick mycket bra, jag känner att hon verkligen lyssnade på allt som jag hade att säga om scheman, personal och annat.

Efter det gick jag till biblioteket för att skriva ut kvittot för att få ut en babybox.



Jag var supernyfiken på innehållet och bara slet upp förpackningen.
Jag valde bort den där stora sophinken man kan få, känner att den inte passar mig/oss och den kommer bara att stå och samla damm.

Innehållet i lådan:



En STOR besvikelse. Det är hur mycket reklam som helst för denna babybox och så var det näst intill inget i den. =( Men man ska ju vara glad för det lilla.
Var lite reklamblad, en nappflaska, ett par skedar, ett liiiiiitet paket med pampersblöjor och en viföräldrar tidning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0