Diinglisar

Ja det ska vara två i i diinglisar. Det är en serie med mjuka gosedjur/snuttefiltar och annat.
Jag har haft svårt att bestämma mig för vilket av djuren man ska satsa på, för roligaste är ju om man har hela serien i samma figur så att säga.

Idag var jag ju på barnens hus och såg hur de hängde och diinglade där =) så jag skickade en bild till sötisen och frågade vad han tyckte. 
Vi tog ett gemensamt beslut att elefanten var sötast och därför håller vi oss nu till den =)



Urmysig!!!
Nu ligger den i bebisens låda fram tills vi ska fixa säng och annat och kan lägga den där.

Diinglisar kam man köpa på bland annat 
www.jollyroom.se
eller så klart i diverse barnbutiker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0