Mini-semester

Nästa vecka ska vi rulla lååååångt.
Det är nu bokat och nästan klart. Ska fråga pappa lite snällt om vi kan låna hans bil så att barnvagnen får plats o så. 
För vi ska till ULLARED!!!! 
Från västerås är det 44 mil.



Jag vet att jag skrev något om det tidigare men det tål att upprepas.
Vi har bokat campingstuga en bit därifrån. 
Det kommer att bli en hel del stop på vägen både dit och hem. 
Lillan ska matas, syrran lär väl behöva pinka då och då.
Sen är det alltid skönt att få sträcka på benen lite och bara njuta av naturen.
Ska kolla lite i min kartbok för att se vad det finns för sevärdheter längs vägen.
Jag undrar hur man åker till den där comic.shopen som de visar i ullaredsserien?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0