Shaun of the Dead

Dagens film blev Shaun of the Dead.
Jag har sett den förr samt skrivit om den. Men jag gör det nu igen bara för att!
Egentligen ville jag inte se den men maken har en vän på besök och det var två mot en.

Filmen handlar om två killar som helt plötsligt får kämpa för sitt liv mot en massa zombies.
Jag finner filmen lite för läskig för min smak. Men gillar man zombiefilmer så ska man självklart se den. Tror inte att den tillhör thriller-kategorin utan är mer action/komedi. Tänk då brittisk komedi.
Den enda bra med filmen är Simon Pegg som är en härlig skådespelare =)



Mina favoritfilmer med Simon Pegg är
Paul
Run fatboy Run

De borde ni verkligen se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0