Uppdatering

Baaah
har försökt att blogga hela dagen, men så fort jag har klickat mig runt här på hemsidan så har den där förbenade kossan dykt upp och sagt att det är tekniska problem.

Lillan kämpar på med att rulla runt. Hon är så nära så att komma över från rygg till mage.
Det kommer nog innan veckan är slut om vi kämpar på.

Vad mer? Jo jag hade ett akut behov av choklad. Trodde att jag inte hade några ägg så jag ville nästan gråta en skvätt då eftersom att jag inte kunde baka något. Men så kom jag på att vi hade ett litet paket i kylen och hittade tre ägg! Underbart!!!! =)
Så en kladdkaka bakades i all hast.

Har planerat en liten resa med min systeryster. Hon jag och hennes vän S och lillan så klart ska åka till Ullared! Jag laddar genom att kolla igenom Ullareds säsongerna på kanal5play.se
Hoppas att vi får syn på Morgan och Ola-Conny =)


bilden tagen från aftonbladet.se

Har skrivit shoppinglista inför resan. Men tar det i ett annat inlägg. 
Har gjort en lista till mataffären oxå, den är låååååång!


Nä nu ska jag njuta av lugnet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0