Kallt

Vart tog värmen vägen?
Det har blivit varmare och varmare för varje dag som går men ändå fryser jag. Det är så himla kallt!
Vet inte om det är jag som är frusen eller om det är kyligt i lägenheten?!
Måste kolla med min man för att se om kan tycker att det är kallt han med.
På kvällarna när jag går och lägger mig är det extremt kallt. Då kryper jag så nära sötisen som jag bara kan. Men jag vill inte ligga nära för länge. Han blir dundervarm och det är ju inte så snällt då han ska upp tidigt o jobba.

Måste bara få klaga på hans tandgnissel. Han har sedan något år börjat gnissla tänder och det är hemskt! Det låter inte alls mysigt.
De senaste nätterna har det eskalerat, han tar i mer och mer och det låter högre och värre än någonsin. Jag smäller till honom till slut för att det låter så hemskt. Först puttar jag på honom, sen säger jag till och tillslut så får han en klapp på axeln eller ryggen eller rumpan. Bara för att han ska sluta gnissla. Hua, jag ryser vid tanken på gnisslet.

Nä.. nu ska jag dra på mig en tjocktröja så jag får upp värmen lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0