Några frågor...

Tog denna lista från lillasyster blogg. Lite kul att fylla i =)

VEM

Vem fick du senaste sms av? Min mamma
Vem tänker du på nu? Arga Snickaren, vill han han ska göra toan på vårt landställe
Vem pratade du senast i telefon med? Prästen som ska döpa vår dotter
Vems hus var du senast i? Mina föräldrars
Vem önskar du var med dig nu? Ingen, har de jag behöver i närheten =)
Vem är din favoritsläkting? Min dotter om jag får välja så =)
Vem är i rummet med dig? Min dotter, hon ligger i vagnen och stirrar på elefanten istället för att sova.

VAR

Var handlar du mest? Ica Maxi Häggvik eller Ica Kvantum Viksjö
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpte den på gina tricot för 15 kr :P
Var åkte du senast bil? Till Ica Kvantum i Viksjö

Var är din mobiltelefon? På vardagsrumsbordet

VAD

Vad drack du senast? Trocadero
Vad är det för färg på dina byxor? svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? En blå sked, en blå bytta och en blå kudde som dottern ligger på.
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? svart
Vilken film såg du senast? Mamma Mia
Vad hör du just nu? Arga Snickaren som dividerar med någon loj gubbe
Vad åt du senast? Lakrits pärlor, mums!!

HAR DU NÅGONSIN

Hånglat på en bio? Japp
Hånglat i skogen? Japp
Tyckt att din kusin är het? nix pix
Sovit naken? Ja men nu var det ett tag sen...
Kört över hastighetengränsen? Ja det har väl hänt..
Målat om ditt rum? Ja, målade det mörkrött =)
Dansat framför en spegel? ja
Fått hicka? Ja
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Nej, så får man inte göra
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja. Åkte med främlingar i portugal från en krog till en annan.
Varit i slagsmål? Japp
Smugit ur ditt hus? Ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja, Ian Thorpe ;)
Hånglat med en främling? Japp
Älskar eller saknar någon nu? Jaaaa =)
Sovit i någon annans säng?
Japp, i helgen senast =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0